Att stå still när tiden går

Jag vill krypa ner i sängen till dej som väntat,
håller mej hårt smeker mej mjukt. Kryper ner
kysser mej våt tills jag ber dej kyssa mej på munnen
samtidigt som du tränger in i mig. Jag älskar smaken av
mej på dina läppar. Jag älskar att ligga sked med dej fortfarande i mig
och höra ditt mjuka skratt när jag stönar när du glider ur. Jag älskar
ditt sätt att hålla mej när du somnat. Vid varje rörelse jag gör håller
du mig hårdare och vill ha mej nära. Du gör det utan vetskap.
Jag älskar dina armar om mej även om du domnat bort 
efter att jag legat på samma punkt på armen hela natten.
Jag älskar att du gör kaffe åt mej och kommer in och kysser mej
hejdå på morgonen, lägger dej på mej och säger du vill stanna.
Jag älskar ditt morgon sms vid nio för att se till att jag vaknat och
klivit upp.

Jag vill med dej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback