Inte ens kaffet väckte mej

den här morgonen. Bildörr öppnas och hålls upp, kliver in.
En och annan hästsko på golvet, ciggarillpaket halvöppet,
handskrivna komihåglappar, telefonnummer, vägbeskrivningar.
Carl-Johan Vallgren sjunger om kärlek.
Drar på mej solglasögonen, lutar pannan mot fönstret och undrar hur jag hamnade här.

" Jag fattar inte att jag nästan supit bort dej. Igen.”
Nä och jag fattar inte att jag utsätter mej för det här. Igen.
Hand på ryggen, kyss i nacken, bruna ögon.


Så lätt. Varje gång

Kommentarer
Postat av: bless

Fast jag kanske är mer bedrövligt lättsinnig, för det är inte bara en man som fått mig att korsa kontinenter. Det finns fler som får mig att skälva.

2006-04-28 @ 18:19:48
Postat av: bellman

Medberoende?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback