Men ack...

.... vad det är lätt att gäspa efter en natt utan sömn
fylld av en massa -het (när, kär, öm, kåt).
Och jag vaknar på en arm och med en hand på
ett bröst av en kyss i nacken och jag ler
snörvlandes av en dödlig förkylning och
går barfota iförd förstor skjorta ut i köket och
knäpper på radion och lutar mig mot den
varma mannen som står kokar kaffe
och drar handen över hans bröst och
tänker att den här doften av sovvarmt
Snuck är så lätt längta efter.




Och godegud.
Jag läser
det här sen två år tillbaks                      
och sen det här ett år tillbaks.
Och jag har absolut inget att
säga till mitt försvar mer än att jag
måste vara ovanligt oslug.

Kommentarer
Postat av: bless

Då är det väl mest att hoppas på att det där Snuck tar och bättrar på sin slughet =)

Postat av: Barbona

Ja min kära Blessan, det verkar så. Just nu iaf.
Men vis av erfarenhet...=)

2008-04-12 @ 13:27:11
Postat av: bless

=)

... så är det inte lätt att säga vem som har lättast för att bli slugare...

2008-04-13 @ 11:46:16
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: barbona

pricken över i. =)

2008-04-13 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback