Mätt eller hungra efter mer

 
Den depressiva bekräftelsepundaren är antagligen enbart depressiv och dumihuvvet.
 
Jag fick allt. Allt. Allt jag ville. Mer än jag önskade.
Och min lyckliga vardag tär.
 
Jag undrar om jag måste må dåligt för acceptans av mitt varande?
Har det för bra. Måste söka problem. Jag vet hur jag mådde, gick tillbaks och läste åren här
tidigare.
 
Han ligger i min säng. I vår säng.
 
Är det mental misär eller totalgråvardag som är de enda alternativvinsterna i lotteriet Livet?
 
Jag vet jag är otacksam.
 
Jag nästan önskar han bodde 5000 mil bort igen så vi fick längta.
 
Idiot.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bless

Du har för tråkigt.
Skaffa större utmaningar i livet!

Gör något du trodde var omöjligt, sex med andra är ju alldeles för lätt ordnat. För någonstans så har du inte gått i mål, du hade större drömmar än gråullig vardag med M.

Även om man behöver att det bara rullar på ibland, så är att ta i allt man orkar, utan att vara säker på att det kommer att lyckas, en grund för välbefinnade.

Nu har du allt, vad ska du göra med det och hur ska du riskera det?

Min egen erfarenhet är att om kvinnan ser till att förverkliga sina drömmar så antingen har kvinnan inte tid att tröttna på sin partner, för livet är fullt av annat eller så märker kvinnan att partnern ställde sig i vägen för drömmen eller så stöder partnern en i arbetet.

Så för att inte bli utbytt bör M stödja ditt projekt praktiskt, möta upp dig i projektet sena kvällar med en flaska vin, älska dig fast du somnade efter ett glas vin och väcka dig med sin tunga när du verkar ha sovit klart. Och berätta att du är det bästa som finns. Annars bör han nog verkligen bytas ut.


Ett bra sätt att validera sin relation.

Ett bra sätt att förverkliga drömmar.

Drömförverkligande är nämligen ett utmärkt sätt att få längta, lösa problem kreativt, få bekräftelse och tillfredställelse som ger kvinnan möjligheter till en annan vardag (egen ekonomi, status, nätverk, nya arbetsmöjligheter)

Så vad drömmer du om och vad är omöjligt att göra?
Hur ser planen ut för att få det gjort?


Har jag nämnt att jag är nyförlovad?



2013-10-12 @ 07:17:21
Postat av: Barbona

Nä! Den lilla detaljen har du låtit gå mig förbi! Grattis till ER!! Ännu ett steg närmare bröllop!

Jag vet, jag vet.
Mitt vardagsliv är antagligen det bästa vardagsliv jag kan få, jag har en man som är närvarande och frånvarande när jag vill så jag får mina behövliga doser av ensamhet. Han har också förmågan att se när jag är påväg att brista och skickar ut mig på hästturer så andan återvänder till mig.

Jag har inga tankar på att byta ut M, jag har väldigt svårt att tro ngn kan ta den platsen, däremot undrar jag i svaga ögonblick om jag borde vara själv med min destruktivitet.

Du är ju Urmoderns Drömförverklingska, känns svårt klå dig där. ;)
Jag har ett gigantiskt jobbprojekt som står för dörren som kommer ta all tid i några år med oerhörda investeringar gjorda av en man högt i svenska näringslivshierarkin och jag får investera med Mig. Är både nervpirrande spännande och oerhört uppiggande. Har väl återhämtat mig från resan som egenföretagare, nyöppnade butiker, nyseparerad och nykär och är sugen på att gå all in igen.
Där kommer väl min tristess få lite utlopp.

Men jag har ÄNDÅ förjävla svårt få in vardagen. Och det är antagligen inte M som är objektet för min tristess, det är alla måsten.



2013-10-12 @ 10:39:06
Postat av: bless

Skaffa bättre måsten!

2013-10-12 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback