Are they saying goodbye?


Och jag är på ett strålande humör.
Solgår hem från god vän efter härlig middag,
det blåser varma vindar och jag mår bara så
bra tänker jag gärna umgåtts med dig
men du är 30 mil bort och jobbar.
Precis då sänder du ett mess och
säger du längtar mig.

Sen följer tre messutbyten till och
jag sitter balkong tittar på färjan
som kommer in till hamn och tänker att
nu är det nog. Det tog fem minuter
att sänka mig till botten och jag
kan inte ha det så här.

Jag finns aldrig planerad i ditt liv,
jag bara finns där när det finns tid över
eller när du faktiskt behöver mig.

Jag slår knutar på mig själv
för få ihop tid med dig.
Jag orkar inte kämpa längre.
Jag orkar inte vänta längre.

Den sista kvällsolen blänker i bilarna som
rullar på färjan och jag gråter.


Or is it just like before

Kommentarer
Postat av: bless

Prova sluta knuta? Låta han knuta? Inte lätt, men det är det inte nu heller, eller? Kram och stöd.

Postat av: Barbona

jag vet. Jag pallar inte utsätta mig för det här längre. Jag mår skit.

2007-05-14 @ 20:57:28
Postat av: bless

Åh, hjärtat. Vad kan jag göra? Kram.

2007-05-15 @ 07:12:33
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: Barbona

Du är så söt. Men det är ju bara jag som kan göra. Och det är på tiden.

2007-05-15 @ 09:42:17
Postat av: bless

Sluta knuta! Bara njuta!

2007-05-15 @ 13:59:37
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: barbona

haha, alla företag har ett talessätt. Det där kan vara ngt för d.com! =)

2007-05-15 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback