Min idiot



Ja jag var tvungen radera inlägget innan.
Jag har inget mer att säga om det.

Vi sitter solbord dricker öl
du säger vad du vill göra
och jag blir tung i kroppen
du ler vi dricker en öl till
jag blundar bakom mina solglasögon
när du drar dina fingrar längs mitt ben
upp, upp under klänningen.

Vi kajgår hem jag ryser i värmen när
du kysser min nacke. Väl inne pressar du ner
mig i den röda håller upp ben på dina axlar, kysser mig
och jag flödar mot din mun lyfter mig
till duschen och du tar mig där, mot väggen
i ångan och jag känner hur jag faller faller och
vill bara ha mer.

Morgonligger ditt breda starka bröst och
känner jag kommer sakna dig.




Vad trodde jag?






Kommentarer
Postat av: bless

Falleri faller ra, faller en, faller alla föresatser;)

Postat av: barbona

Ja fy fan. Idag är jag kär. I morgon är i morgon. Och jag är så lätt.

2007-06-04 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback