Inte en chans, Frans


Idag kanske jag borde frångå
min ovilja att skriva om mitt vanliga liv
då jag haft en ovanligt bra helg
och skrattat så mycket.

Jag har träffat en oväntad, otippad
men välkommen ny vän som dessutom är en riktig
räddare i nöden.  Tack Blessan för alla skratt
och för Å.

Jag har talat med folk från mitt
gamla liv och fått nya öppningar till lite förändring.
O som är en väl luttrad journalist och som han sa "förbannat bra
på att hitta folks telefonnummer" kunde fan inte finna mitt.
Jag har gömt mig väl!

Jag har haft ljuvligt bra sex.

Och jag har absolut inget förnuft att ta tillfånga!

Kommentarer
Postat av: bless

Tack själv! Delad glädje är dubbel glädje=))

Postat av: bless

Ah tusan, jag skrev ju här nyss. Tack själv delad glädje är dubbel glädje, bubbel glädje, babbel glädje.

2007-05-14 @ 10:10:39
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: Barbona

japp! =)

2007-05-14 @ 19:15:24
Postat av: tk

Somliga verkar ha riktigt roligt.Ha det !

2007-05-14 @ 19:52:41
Postat av: barbona

Ja men det vänder snabbt!

2007-05-14 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback