Att sluta handla utan tanke


verkar inte ligga för mig, det kommer liksom inte med åldern.
Igår sa jag upp mig i ren ilska. Nu har jag en månad på
mig hitta ngt annat att göra. Kanske ska jag krypa
tillbaks till de jobb jag blivit erbjuden men tackat nej
till? Eller nej jag vetifan. Jag vill inte ha mer att göra
med vårt egna, jag gör bara vad jag måste där.
Hemmafru är ett gravt underskattat yrke. Det är bara
mannen som fattas. Detaljer mina vänner.
Nåväl.
Igår firade jag med vin.

Nu ska jag prova klänninggarderoben och se vad som
passar och inte. Och jag lyssnar på
den här på repeat
och känner att livet faktiskt finns här. Nu.

Hejpåer!

Kommentarer
Postat av: bless

=)

Cave-mannen med sådan där opålitlighets mustasch! Hu! Men jag förlåter honom.

Postat av: Barbona

Klart du gör...=)

2008-03-13 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback