Nej fan...del 367

Och jag är tillbaks.
Vi kastar varann in och ur total sanslöshet
varvat med avgrundsdjupa dalar
och jag tänker att det kanske är meningen
det ska vara så här?

Jag ringer, trött på våra smskonversationer,
och säger vi kan inte tala, han säger nej
vi kan inte tala. Och jag säger jag ger upp,
jag måste ha något som är fast i mitt liv och
orkar inte försöka mer. Antingen finns du där
eller inte alls. Jag kan inte finnas här bara
när du behöver mig. Och jag säger jag saknar
hur vi saknade varann då du bodde i landet
långtdärborta och inget betydde något
mer än vi.
Han säger vi försöker. Åh Snull vi försöker.

Och vi försöker.

Och idag, tre dagar senare, försöker vi inget
vidare. Och det tär.

Och jag tänker det är mitt straff.
Allt går ju runt. Men jag hade kul.
Då.

Kommentarer
Postat av: bless

Men han ska nog inte få chansen att försöka mer. Tycker att han tränat klart nu, han är gammal nog för att fatta. Dags för riktiga grejor. Papper och ringar. Vigselbevis och verifierad kärlek. Äkta älskande och juridiskt bindande.

Kram.

Postat av: bless

Och här ett klipp med Pablo Hermosa de Mendoza. Han rider så att jag inte vet om jag vill ha honom eller va honom.

http://www.youtube.com/watch?v=wAutFtg_G6U&feature=related

2008-03-26 @ 22:45:36
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: Barbona

Jajaja jag vet.
Och jo. MED honom.

2008-03-28 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback