Lust vs fåfänga

Nyinköpta fåtöljer.
Helt klart inte dom jag tänkte mej, def
inte dom vi åkte 15 mil för att köpa.
Det ser absolut inte så som jag planerat
hemma. Men ack. Ack vad dom är funktionella.

Vi log åt dom pga utseendet när vi gick förbi, inte precis
vad jag tänkte köpa med mej hem.
Vi log än mer åt varann när vi satte oss i varsinn mittemot,
visste precis vilka saker som de här var utformade för
det kan inte ha funnits ngn annan tanke.
Blickar som gav löften.
Tanken på att gå över till dig och provsitta med dig
där och då återhölls enbart av den gigantiska folkskara
som gick runt oss.

Dom är inte de vackraste jag sett men oemotståndliga
och helt sanslöst användbara.

Går även att använda som läsfåtölj, i nödfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback