Vi dricker vin

och hör hur regnet slår mot rutorna. Ligger på sängen
utan täcke, värmen är kvav och brutal. Genom nätfönstret hör
vi basen från bandet som spelar på dansbanan nån kilometer
bort. Dom har otur med vädret, det är så sällan det händer något i din
lilla by. Jag gillar deras engagemang och viljan att få ett litet samhälle att
leva vidare. Vi skrattar åt händelser som utspelat sig under dagen, möten med människor
som man minns länge. Mörkret har lagt sig men sommaren hörs utanför.
Du blir allvarlig, drar mig nära. Du ser mig i ögonen hela vägen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! ja, det är så härligt.
Men var inte längtan på väg att gå över?

2006-05-04 @ 20:26:49
Postat av: barbona

Tack den kommer kommer och går. =) Men den blir mindre varje dag. Iaf efter den specifika. Jag saknar känslan.

2006-05-05 @ 07:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback