Faller

Du står bakom mig och pressar din kropp mot min
och vattnet från kranen stänker på mig. Dina händer på
mina bröst smeker långsamt och du kysser mig i nacken
och ger mig rysningar över hela kroppen. Jag känner du ler
och vänder mig om tittar bruna glitterögon som får mig känna.
Drar av mig mina kläder och fyller mig med dig.

Vi äter nykokta kräftor och skrattar. Jag sitter i förstor tröja
som luktar Snuck och mår bara så jävla bra och på morgonen
vaknar jag liggandes sked av att du viskar "jag tycker så
mycket om dig Snull" och jag vet att det finns ett slut men jag
låter mig leva nu, jag orkar inte slåss mot mina väderkvarnar,
jag vill bara få njuta ett tag.


Kommentarer
Postat av: tk

trevligt att få njuta ett tag.

2006-09-18 @ 15:24:57
Postat av: bless

Strunt i slut.

Postat av: Barbona

Ropa inte hej jadajada....

2006-09-23 @ 11:56:10
Postat av: bless

Strunt i bäcken med, ibland...

2006-09-23 @ 15:02:49
URL: http://blessathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback