I guess I knew it all along



Och jag är så nära att avboka men vän får mig att göra det med en kass motivation men vi tänker så lika och jag utesitter när du kommer och jag hjärtbankar pratar. Vi gör det vi är så bra på och du säger du saknat mig och jag tänker på det senaste halvårets helvete och kan inte minnas exakt vad som faktiskt hände när det var som värst, jag vet bara att det hände och det var överjävligt och inser att normal funtad människa aldrig nedlåtit sig/utsatt sig för det här igen men tillfredsställelsen och lugnet som fyller hela min kropp är värt varje del av avsaknad självbevarelsedrift, stolthet finns inte i vår del av världen. Vår del som bara vi har. Det där lugnet som lägger sig som bomull i oss när vi ses och det stillar den eviga saknaden och tärande längtan vi båda ständigt bär på.

Och du håller mig så hårt när du sover och det känns som vi sågs igår. Vad är det som får oss att inte kunna stå över? Inget som slår det här? Och ändå kan vi inte leva med varann? Vi drar ur all must ur varann med precis samma saker som får oss att inte kunna låta bli. Och jag tänker på fantastiska M jag hade turen att träffa som är så rätt men jag kan inte och det gör mej så lessen att jag föredrar det här framför honom. Ur det här kommer inget, inte i längden. Jag vet ju redan hur det slutar, jag har ju varit där förut. Och det kanske är den vetskapen som gör det hela så jävligt, melojävladramatisk sörja är vad det här är, jag vet redan slutet men väljer det ändå. Jag orkar inte ens inbilla mig att det skulle bli annorlunda, att lura oss mer vore fånigt. Du är mitt helvete och jag undrar om det är Du som är mitt straff för mina synder eller om det är tiden utan Dig?
Men det här lugnet som belägrat mig är så tröstfullt just nu och jag behöver det, min kropp orkar inte slåss mot mitt medvetande mer, inte just nu och jag bara njuter av stunden och skiter i det senare.

Jag kan inte sova om nätterna, jag antar jag vant mig av att ha ngn brevid mig, men jag älskar att du håller mig hela natten och kysser mig i nacken när jag rör mig.


Kommentarer
Postat av: bless

Inte för att jag vet hur, men det måste finnas sätt att hantera sånt i livet så att det blir härligt och inte förödande.

Postat av: Barbona

Bless, jag vet! Tänker på just det varje dag. Eftersom det inte går att undgå så måste jag vända på det. Eller jag vet inte. Men jag tänker precis så just nu. Fast nu mår jag ju bra! =)

2006-09-08 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback