Mandelmassenasse?



Jag skrapar rutan med Tina Turnercdfodral och fryser
mina nylonklädda ben av mig och jobbar 7till 9 och
är bara kall och trött. Morgonkaffet intas till högen med
kunder att fakturera och det känns långt borta med
långa sommarkvällar med grillen och det röda vinet.

Min vän ringer säger hon blivit påsatt ur sans
av en man i fårakläder. Till The Rose.
Jag kan iallafall skratta fortfarande.
Ibland är romantik fel. Men mannen rätt.

Nu på med leendet och gulla med folk
som är ute i sista sekunden och tror jag
kan trolla.

Kommentarer
Postat av: tk

Hokus pokus.Ha en trevlig helg, hoppas att du också kommer ur sans.

2007-12-21 @ 13:11:49
Postat av: Barbona

Jaaa tk, det önskar jag också! Och jag önskar dig det med! Alla borde få komma ur sans...=)

2007-12-21 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback