Bitterfitta



Jag är skittrött på folk som inte kan skilja på de och dem.
Det förstör hela läsningen.

Sen att jag inte kan stava har inte ett skit med saken att göra.
Och att man inte börjar en mening med och.
Och heller inte att idioten verkligen är en idiot och
jag en större och vi är idioter isär för att han
är en större idiot så jag blir idiotarg och packar in
alla mina saker i min brors idiotstora bil och lägger
idiotnyckeln på stället bakom trappen och lämnar det
idiotiska jävla skitidiotskiten bakom och hoppas han har
det idiottrist i min hemstad.

"Åh jag längtar dig, åh jag saknar dig, åh jag är en idiot! "
"I see you holding on to me" , " La vida te da"
My ass!
Aldrigijävlalivet Sivert!
Idiotgubbe!
Idijävlaotlördag!





Och vill man kan man byta ut idiot mot kuk!
Och ja, jag är så innihelvetes idiotbarnslig!
Så skjut mig då liksom!


Kommentarer
Postat av: bless

Hoppla. Häpp! Har det hänt?

Postat av: Barbona

Det har hänt.

2007-06-10 @ 05:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback