Men vafan

Morgonen från helvetet: När jag inser katten leker med en riktig mus. I hallen.

Dagens mest korkade: Köra på sig själv med dammsugaren och blöda
som en jävla pmskossa från hälen.

Helgens mest briljanta: Spela svår fast det var jag som bootymessade.
Ohyggligt roligt. Och jag säger halvfem på morgonen att men shit, jag måste ju
snart smita, det gör jag ju alltid. Han svarar att han bara ska somna först sen
kan du hoppa jämfota nerför trappen och slipper smyga.
Eller så kan jag ju köra dig hem. Men du gör ju som du vill.








* Det börjar bli svårt gå hem med samma man tre gånger och fortfarande
försöka inbilla mig det är en engångshändelse.

* Jag fick skjuts och vinkade till hans grannar i det fiiiina området innan vi åkte.
Det gäller att lämna med stil.

Kommentarer
Postat av: bless

En gång är ingen gång. Två gånger är en gång-gång. Tre gånger är.

=D

Postat av: tk

Den som ändå kunde få leka med en riktig mus.;)

2008-03-09 @ 10:36:04
Postat av: Anonym

Men ni har ju sån HUMOR!!
=)

Puss!

2008-03-09 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback